Συγκοινωνιακά Νέα

Print

27 Σεπ. 2011 Παράνομη κρίθηκε από το δικαστήριο η απεργία στο Μετρό

Παράνομη κρίθηκε από το δικαστήριο η σημερινή απεργία των εργαζομένων στο Μετρό, ύστερα από προσφυγή που έκανε η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (Σταθερές Συγκοινωνίες). Μετά την εξέλιξη αυτή, η εταιρία καλεί τους εργαζόμενους να προσέλθουν αμέσως στις θέσεις τους και να λειτουργήσει το Μετρό..

Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι δεν έχει φτάσει καμία απόφαση του δικαστηρίου στο Σωματείο και εκτιμούν, ότι ακόμη και να επιδοθεί η απόφαση είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν και να συγκεντρωθούν οι υπάλληλοι που απαιτούνται για την ασφαλή λειτουργία του Μετρό. Στο μεταξύ, όπως έγινε γνωστό, η ΣΤΑ.ΣΥ. έχει καταθέσει και νέα προσφυγή στο δικαστήριο για την αυριανή 24ωρη απεργία του Μετρό, του Τραμ και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου. Η υπόθεση αυτή, αναμένεται να εκδικαστεί αύριο το πρωί και η απόφαση θα εκδοθεί μετά το μεσημέρι.

Πηγή:http://kathimerini.gr-Παράνομη κρίθηκε η απεργία στο Μετρό

Print

19 Σεπ. 2011, Θερμή εβδομάδα κινητοποιήσεων

Θερμή εβδομάδα κινητοποιήσεων, Θερμή εβδομάδα κινητοποιήσεων ξεκινά από σήμερα στον χώρο των μεταφορών.

Τον χορό των απεργιών αναμένεται να ανοίξουν οι εργαζόμενοι στο μετρό, οι οποίοι προγραμματίζουν να κατεβάσουν ρολά διαρκείας στο πιο δημοφιλές Μέσο Μαζικής Μεταφοράς από την Πέμπτη. Το Σωματείο εργαζομένων στη λειτουργία του μετρό (ΣΕΛΜΑ) στη γενική συνέλευση της περασμένης Παρασκευής αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών. Οι εργαζόμενοι, οι οποίοι αντιδρούν στην υπαγωγή τους στο καθεστώς "εργασιακής εφεδρείας", την οποία χαρακτηρίζουν ως προθάλαμο απολύσεων, προγραμματίζουν και τον αποκλεισμό των κεντρικών γραφείων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Σύμφωνα με την απόφαση των εργαζομένων, η απεργία δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα, καθώς θεωρήθηκε απαραίτητο να δοθεί χρόνος στα υπόλοιπα σωματεία εργαζομένων στις μεταφορές να λάβουν αντίστοιχες αποφάσεις ώστε να δημιουργηθεί ενιαίο μέτωπο. Ωστόσο "εάν κάτι τέτοιο δεν αποφασιστεί έως την Τετάρτη, εμείς θα υλοποιήσουμε την απόφασή μας για απεργία από την Πέμπτη" σημειώνει στο "Εθνος" ο πρόεδρος του ΣΕΛΜΑ, Αντώνης Σταματόπουλος. Σε αναβρασμό βρίσκονται όμως και οι εργαζόμενοι στα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, οι οποίοι αναμένεται να λάβουν αποφάσεις για κοινές κινητοποιήσεις τις προσεχείς ημέρες. Σήμερα πιθανότατα θα συγκληθεί έκτακτο διοικητικό συμβούλιο των εργαζομένων στα λεωφορεία με στόχο να αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις. Μεταξύ άλλων αναμένεται να συζητηθεί πρόταση για πραγματοποίηση στάσης εργασίας την Τετάρτη, κατά τη διάρκεια της οποίας οι εργαζόμενοι ίσως προγραμματίσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Μεταφορών.

Πηγή:http://www.ethnos.gr

Print

26 Σεπ. 2011, Υπευθυνότητα από τους εργαζομένους στα μέσα μαζικής μεταφοράς ζητεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Υπευθυνότητα από τους εργαζομένους στα μέσα μαζικής μεταφοράς ζητεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προειδοποιώντας ότι «κάθε ημέρα απεργίας σημαίνει δραματική επιδείνωση της οριακής κατάστασης στην οποία βρίσκονται σήμερα οι δημόσιες συγκοινωνίες και πολλαπλασιάζει τα επώδυνα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την επιβίωσή τους».

Παράλληλα, παραθέτει στοιχεία για την οικονομική κατάσταση του ΟΑΣΑ του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γιατί -όπως σημειώνει, «οι πολίτες δικαιούνται να γνωρίζουν την πλήρη αλήθεια για τον ΟΑΣΑ, τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ειδικά τη στιγμή που οι συνδικαλιστές επιδιώκουν μέσω του κοινωνικού αυτοματισμού να πιέσουν τις διοικήσεις των οργανισμών και την κυβέρνηση να μην προχωρήσουν σε σειρά από διαρθρωτικές αλλαγές εξυγίανσης των εταιρειών αυτών».

Σε σχετική ανακοίνωση το υπουργείο αναφέρει ότι η λειτουργία του ΟΑΣΑ για το 2011 θα στοιχίσει στον Έλληνα πολίτη 249 εκατομμύρια και των ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ 191 εκατομμύρια. Τονίζει ακόμη ότι «τα ποσά αυτά είναι μεγαλύτερα των προϋπολογισθέντων για το 2011 και περιλαμβάνουν μεγαλύτερα ελλείμματα κατά περίπου 150 εκατ. ευρώ».

Πηγή:http://naftemporiki.gr-Υπευθυνότητα από τους εργαζομένους στα ΜΜΜ ζητεί το υπουργείο Μεταφορών

Print

15 Σεπ. 2011, Ανακωχή ολίγων ημερών κήρυξαν οι ιδιοκτήτες ταξί

Ανακωχή ολίγων ημερών κήρυξαν οι ιδιοκτήτες ταξί, Προσωρινή ανακωχή ολίγων ημερών κήρυξαν μονομερώς οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι μετέθεσαν για την ερχόμενη εβδομάδα τη λήψη των αποφάσεών τους για νέες απεργιακές κινητοποιήσεις.

Οι συνδικαλιστές του κλάδου στο διάστημα αυτό θα επιδιώξουν να έχουν μια τελευταία συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση, χαρακτηρίζοντας θετικό το γεγονός ότι ο υπουργός θα επανεξετάσει το ζήτημα της έκδοσης νέων αδειών και σε φυσικά πρόσωπα και όχι μόνο σε εταιρείες. Οι ιδιοκτήτες ταξί θα πραγματοποιήσουν την επόμενη εβδομάδα μια 24ωρη απεργία προκειμένου να ενημερώσουν το επιβατικό κοινό, ενώ είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε παύση πληρωμών προς τον ΟΑΕΕ και τις τράπεζες. Χτες, εξάλλου, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλος έσπευσε να διευκρινίσει ότι με τις δηλώσεις του περί στοχοποίησης όσων βουλευτών ψηφίσουν το νομοσχέδιο εννοούσε την πολιτική στοχοποίησή τους..

Πηγή:http://www.tanea.gr-Ανακωχή πριν από την απεργία και την παύση πληρωμών

Print

26 Σεπ 2011, Ενα εκατομμύριο ευρώ το κόστος για κάθε 24ωρη απεργία

Ενα εκατομμύριο ευρώ το κόστος για κάθε 24ωρη απεργία. Περίπου 900.000 ευρώ υπολογίζεται ότι κοστίζει στον ΟΑΣΑ η κάθε 24ωρη απεργία σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Σύμφωνα με πηγές του Οργανισμού, με βάση τις εκτιμήσεις από τις αντίστοιχες κινητοποιήσεις του περασμένου χειμώνα, η απώλεια εσόδων από τις 24ωρες απεργίες που κρατούν ακινητοποιημένα όλα τα μέσα αγγίζει σχεδόν το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Παράλληλα μία ημέρα απεργίας στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ) στερεί από τον ΟΑΣΑ έσοδα περίπου 500.000 ευρώ, καθώς παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα μέσα συμμετέχουν στο 40% της κίνησης, η συμμετοχή τους στα έσοδα φτάνει το 55% λόγω της υψηλότερης τιμής του εισιτηρίου. Την ίδια στιγμή κάθε απεργία στις αστικές συγκοινωνίες μεταφράζεται σε αυξημένο μποτιλιάρισμα ειδικά τις πρωινές ώρες σε βασικές οδικές αρτηρίες αλλά και μεγάλη μείωση στην ταχύτητα κίνησης των οχημάτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι την περασμένη Πέμπτη, που δεν κυκλοφορούσε κανένα μέσο μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα αλλά ούτε και τα ταξί, η αυξημένη κίνηση άρχισε δύο ώρες νωρίτερα συγκριτικά με την προηγούμενη Πέμπτη. Συγκεκριμένα, ο κυκλοφοριακός φόρτος τις πρωινές ώρες ήταν αυξημένος έως και κατά 55% στη λεωφόρο Συγγρού και 34% στη Μεσογείων. Ταυτόχρονα οι ταχύτητες μειώθηκαν κατά 25% στη Μεσογείων και την Κηφισίας, κατά 20% στη Συγγρού και κατά 15% στην Αλεξάνδρας και την Πειραιώς. Αντίστοιχα την περασμένη Παρασκευή, ημέρα κατά την οποία κυκλοφορούσαν λεωφορεία και τρόλεϊ αλλά απεργούσαν όλα τα υπόλοιπα μέσα, ο κυκλοφοριακός φόρτος ήταν μεγάλος στους βασικούς οδικούς άξονες αλλά σχετικά μειωμένος συγκριτικά με την προηγουμένη.

Πηγή:http://ethnos.gr-Γολγοθάς οι μετακινήσεις στην Αθήνα

Print

13 Σεπ. 2011, ΗΣΑΠ: Νέες καθυστερήσεις στους συρμούς

Νέες καθυστερήσεις στους συρμούς του ΗΣΑΠ, Ακόμα μια μέρα υπομονή θα πρέπει να κάνουν όσοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους συρμούς του ΗΣΑΠ για να μετακινηθούν. Οι συρμοί συνεχίζουν να διέρχονται με καθυστερήσεις εξαιτίας των μετατάξεων 144 εργαζόμενων του ΗΣΑΠ. Τα προβλήματα στον ΗΣΑΠ συνεχίζονται για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα στα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, στα Σταθμαρχεία, τα εκδοτήρια εισιτηρίων και άλλες υπηρεσίες.

Στο τμήμα Ομόνοια-Πειραιά τα δρομολόγια γίνονται κάθε μισή ώρα και στο τμήμα Ομόνοια-Κηφισιά κάθε 20-25 λεπτά. Τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. (ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.) Γιάννη Σπυράκου, που εξαναγκάστηκε από τον υπουργό Μεταφορών και Δικτύων να παραιτηθεί, πήρε ο Κωνσταντίνος Βασιλειάδης.

Πηγή:http://www.protothema.gr-Άφαντα τα τρένα, κλειστά τα εκδοτήρια

Print

20 Σεπ. 2011, Απεργίες στα Μ.Μ.Μ την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου

Απεργίες στα Μ.Μ.Μ, Εικοσιτετράωρη απεργία την Πέμπτη (22 Σεπ.) αποφάσισαν οι εργαζόμενοι σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, διαμαρτυρόμενοι για το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας.

Χωρίς

  • ΜΕΤΡΟ
  • ΤΡΑΜ
  • ΟΣΕ & Προαστιακό
  • ΕΘΕΛ (Λεωφορεία)
  • ΗΛΠΑΠ (Τρόλεϊ)
  • ΗΣΑΠ (Ηλεκτρικός)
  • TAXI (από τις 05:00 το πρωί της Πέμπτης μέχρι και τις 05:00 το πρωί της Παρασκευής)

η Αθήνα την Πέμπτη. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, προαστιακός και τραμ) στην πολύωρη συνεδρίαση τόνισαν ότι ήδη το προσωπικό των εταιρειών έχει ήδη μειωθεί δραστικά, με τις μετατάξεις που έγιναν στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Η απεργία αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι η αρχή, καθώς την Πέμπτη θα γίνει και νέα συνεδρίαση και η τάση που επικρατεί είναι να ληφθεί απόφαση για επαναλαμβανόμενες 24ωρες κινητοποιήσεις.

Και οι οδηγοί και ιδιοκτήτες ταξί αποφάσισαν τελικά να σηκώσουν χειρόφρενο και να προχωρήσουν σε 24ωρη απεργία από τις 05:00 το πρωί της Πέμπτης μέχρι και τις 05:00 το πρωί της Παρασκευής.

Πηγή:http://news.in.gr
Πηγή:http://zougla.gr

Print

12 Σεπ. 2011, ΗΣΑΠ: Συνεχίζονται η δυσλειτουργία και τα προβλήματα.

ΗΣΑΠ: Συνεχίζονται η δυσλειτουργία και τα προβλήματα, Για τρίτη ημέρα (12 Σεπ. 2011) συνεχίζονται τα προβλήματα στα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου μετά τις μετατάξεις 144 υπαλλήλων που δούλευαν στους συρμούς του Ηλεκτρικού, στα Σταθμαρχεία, τα εκδοτήρια εισιτηρίων και άλλες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (Αριστείδης Μπουρδάρας) τα προβλήματα θα αποκατασταθούν το αργότερο μέχρι την Τρίτη. Την Παρασκευή υπέβαλε την παραίτησή του ο διευθύνων σύμβουλος των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε) Γιάννης Σπυράκος με εντολή του υπουργού Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση. Όπως είπε στον ΣΚΑΪ ο Λευτέρης Ρενιέρης, μέλος της Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ, αποτέλεσμα είναι, οι συρμοί να διέρχονται από τους σταθμούς ανά 25 λεπτά, ενώ στα εκδοτήρια δεν υπάρχουν υπάλληλοι.

Πηγή:http://www.skai.gr-ΗΣΑΠ: Συνεχίζονται η δυσλειτουργία και τα προβλήματα